sobota, 25 stycznia 2014

Jak wstawić muzykę na bloga?

Żeby wstawić muzykę na bloga najpierw wejdź na tę stronę ---> klik.
Gdy weszłeś/aś to kliknij który jakiego koloru chcesz otwarzacz muzyki.
|
\/
Ja wybrałam fioletowy,pasuje do mojego bloga.

Potem wciskasz ,,Edit Playlist".
I piszesz nazwy piosenek,ile Ci się zmieści to je dodasz pierwsze okienko jest na nazwę piosenki,a drugie na nazwę url czyli nazwę domeny naprzykład-->  http://www.youtube.com/watch?v=TR1ttVCvi_M to piosenka Arash Arash.

|
|
\/
Gdy już to zapełnisz różnymi piosenkami ostatni krok:
 to są podstawowe ustawienia każy z nimi da radę,jak jest dużo piosenek to najlepiej zrobić playlistę obok tak jak ja:
 |
|
|
\/
 I jeszcze jak ta playlista wygląda:

|
|
|
\/
  
Potem wciśnij w bloggerze jakiś post żeby go edytować i wciśnij HTML i wklej kod,potem to aktualizuj i zajrzyj na bloga jak to jest to dobrze,a jak nie to z twoim blogiem jest jakiś kłopot.
U mnie to tak wygląda xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz